نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2433
-
الف
+

فراخوان مسابقه داستان نویسی «خودنویس» منتشر شد

شرایط شرکت درسومین مسابقه سالانه «خودنویس» برای نویسندگان نوقلم‌ ایرانی و خارجیان مهاجر در ایران اعلام شد.

به گزارش آی فیلم 2، فراخوان مسابقه سالانه «خودنویس» با موضوع «امید و باور به توان مردم» برای نوقلم‌ها از سوی «نشرسرای خودنویس» برای ایرانیان و مهاجرین خارجی در ایران منتشر شد.

بر این اساس، این دوره از مسابقه با همکاری «نشر صاد» و «دانشگاه تهران» به دبیری استاد «جواد محقق» برای علاقه‌مندان داستان‌نویسی در سراسر ایران آغاز شده و علاقه مندان در صورت «نداشتن اثر منتشرشده» می‌توانند طرح‌های داستانی خود را - کمتر از ۱۰۰۰ کلمه - از طریق سایت خودنویس به نشانی Khodnevis.ir ارسال کنند.

همچنین مهاجرین ساکن ایران نیز می توانند با استفاده از کد فراگیر در این مسابقه اشتراک نموده و از جایزه ویژه بهره مند گردند.

جوایز مسابقه به شرح زیر است:
نفر اول: یک‌صد میلیون ریال
نفر دوم: هفتاد میلیون ریال
نفر سوم: پنجاه میلیون ریال

لازم به ذکر است مهاجرین افغانستانی علاوه بر امتیاز شرکت در بخش های مذکور می توانند در بخش جایزه ویژه مهاجران افغانستانی اشتراک نمایند که جایزه این بخش پنجاه میلیون ریال خواهد بود.

۲۰ نفر برتر در کارگاه‌های مجازی خودنویس زیرنظر مربی‌‌های توانمند عرصه داستان‌نویسی شرکت خواهند کرد و آثار آن‌ها نیز منتشر خواهد شد.

مهلت ارسال آثار به این مسابقه  تا ۳۱ سرطان (تیر) سال ۱۴۰۰ خورشیدی است.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه مسابقه خودنویس ۳، چهارشنبه ۱۲ سرطان(خرداد) ۱۴۰۰ در دانشگاه تهران با حضور اهالی فرهنگ و هنر و ادبیات کشور برگزار شد.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر